● PODWÓJNA MORALNO¦Æ
● PRZES£ANIE "MM" DLA POLAKÓW
Fraktal oczyszczenia
16 lutego br. weszli¶my we fraktalne spektrum
Genezy Ksiê¿yca, w której istota ludzka nauczy³a siê my¶leæ. W tym punkcie ewolucji na Ziemi umocni³y siê równie¿ si³y destrukcju, ale jednocze¶nie zosta³ wprowadzony plan ratunku dla ludzko¶ci.
16 lutego rozpoczê³a bieg tak¿e
Fala Ksiê¿yca, której zadaniem jest pobudzenie procesu oczyszczenia, wyp³ukanie cieni na powierzchniê i przebudzenie w ludziach pamiêci. Tu tak¿e, w drugim dniu
fali inkarnowal siê Jan Pawe³ II (kin 210,
Oc 2).
Okres pomiêdzy 16 a 28 lutego odzwierciedla 13-letni fraktalny cykl przebudzenia (
Dreamspell-lata 2006/7 - 2018/19). To, czego dokonamy w obecnym 13-dniowym przedziale czasu, bêdzie rzutowa³o na nasz± lepsz± lub gorsz± przysz³o¶æ.
Ten artyku³ nie jest ¿adnym manifestem, lecz wskazówk± maj±c± nas sk³oniæ do niezale¿nego my¶lenia i przebudzenia Energii Bogini, czyli prawdziwej energii ¿eñskiej albo inaczej inteligencji intuicyjnej w ka¿dej kobiecie i w ka¿dym mê¿czy¼nie.
MIT TEMIDY
Temida, grecka bogini sprawiedliwo¶ci, by³a opiekunk± skrzywdzonych i tych, którzy potrzebowali pomocy. Przedstawiano j± z rogiem obfito¶ci, wag± (symbol ciê¿aru dobrych i z³ych uczynków), mieczem w prawej d³oni (symbol w³adzy sêdziowskiej), niekiedy te¿ z kodeksem na ³onie, z opask± na oczach lub obciêt± g³ow± (symbol kary). W staro¿ytno¶ci opaska symbolizowa³a bezstronno¶æ, dzi¶ mo¿na to interpretowaæ zupe³nie inaczej –
¶lepa Temida to ¶lepe prawo, stronniczo¶æ s±dów, wyroki na zlecenie w³adzy.
Jak ma siê ten mitologiczny symbol do polskiej rzeczywisto¶ci? – NIJAK!
Gdyby dzi¶ Temida zdjê³a z oczu opaskê, to widz±c polsk± sprawiedliwo¶æ, z pewno¶ci± by zemdla³a.
Niestety, u nas prawo jest po stronie tego, kto jest silniejszy lub ma w³adzê. Tak s±dzi wielu, o ile nie wiêkszo¶æ Polaków. Przyk³adem jest afera narkotykowa z udzia³em senatora Krzysztofa Piesiewicza (kin 135,
Men 5) czy wyrok w sprawie Andrzeja Leppera (kin 166,
Cimi 10) przewodnicz±cego partii zamieszanej w „Seksaferê”.
Z senatora uczyniono ofiarê szanta¿u, ale nasuwa siê pytanie, czy osoba niewinna - profesor prawa, p³aci³aby wysoki okup szanta¿ystkom, czy te¿ zg³osi³aby sprawê na policjê?
Drugim skandalem w wymiarze sprawiedliwo¶ci jest wyrok w sprawie Andrzeja Leppera. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, ¿e ¿aden z dziennikarzy nie wypowiedzia³ siê w obronie skazanego, mimo i¿ wyrok budzi tak wiele kontrowersji. Telewidzów rozczarowa³ nawet Bogdan Rymanowski, ceniony dziennikarz TVN, który zaprosi³ Andrzeja Leppera do programu i by³ nad wyraz napastliwy, wrêcz niegrzeczny wobec swego go¶cia. O Monice Olejnik nie trzeba wspominaæ...
Mo¿e nastan± czasy, ¿e dziennikarze wyjm± z uszu s³uchawki i zaczn± mówiæ to, co my¶l±, a nie co podpowiada im g³os w s³uchawce.
Niewiele lepiej jest w opozycji – ta woli milczeæ albo komentuje wyrok jednym zdaniem: „Tak zdecydowa³ niezawis³y s±d”. Tymczasem ten niezawis³y s±d reprezentuje sk³ad jednoosobowy. W s±dzie okrêgowym nie ma bowiem ³awników, wyroczni± jest sêdzia.
Osobny rozdzia³ stanowi± polskie feministki – te dopiero skanduj±, ¿e sprawiedliwo¶ci sta³o siê zado¶æ i czyni± Anetê K. symbolem s³abej, bezbronnej, wykorzystywanej seksualnie, polskiej bia³og³owy. Tak mog± siê cieszyæ jedynie kobiety niezaspokojone, nienawidz±ce mê¿czyzn, przypuszczalnie z kompleksem amazonek.
Mityczny prawzór amazonek to legendarna spo³eczno¶æ niezwykle walecznych kobiet, które nie znosi³y mê¿czyzn.
Kim jest Aneta K.?
Aneta K. urodzi³a siê 6 marca 1975 w znaku
¯ó³tego Planetarnego Cz³owieka wed³ug kalendarza Majów (kin 192, portal). To oznacza, ¿e jest kobiet± m±dr±, skrupulatn±, sprytn±, która przysz³a na Ziemiê po to, by zdaæ egzamin z tematu wolna wola i odpowiedzialno¶æ za dokonywane wybory. Jej zatem nie wolno powiedzieæ: „zmusi³ mnie on czy oni” czy te¿ „podkusi³o mnie licho”. Jak ka¿dy podopieczny
Eb jest ona podatna na manipulacje i sugestie z zewn±trz, ale jednocze¶nie sama równie¿ ma predyspozycje do manipulacji i intryg. Z pozycji
bieguna cienia, do celu zdolna jest i¶æ po trupach, niszcz±c wszystko i wszystkich na drodze.
Aneta K. pracowa³a jako sprzedawczyni w sklepie, nastêpnie wraz z mê¿em prowadzi³a bar. W 2001 roku wst±pi³a do partii Samoobrona RP, szybko awansowa³a z przewodnicz±cej struktur na koordynatora partii , potem na dyrektora biura pos³a Stanis³awa £., zdoby³a mandat radnej sejmiku, zasiada³a w radzie nadzorczej FO¦. Startuj±c od zera, w ci±gu piêciu lat, maj±c na utrzymaniu trójkê dzieci, zdo³a³a kupiæ mieszkanie i dzia³kê budowlan± ze skromnej pensji urzêdniczej. Po przegranej w wyborach w 2006 roku wykluczono j± z Samoobrony RP.
Zaraz po tym, w grudniu 2006 roku, Aneta K. oskar¿y³a pos³a Stanis³awa £. o ¿±danie us³ug seksualnych w zamian za otrzymanie pracy w jego biurze. Za¿±da³a te¿ od niego alimentów, twierdz±c, ¿e jest on ojcem jej 3,5-letniego dziecka. Badania DNA, zlecone przez prokuraturê, wykaza³y, ¿e k³ama³a. Potem pomówi³a Andrzeja Leppera, jednak po przebadaniu podejrzanego Leppera prokuratura wykluczy³a ojcostwo. Do dzi¶ chyba nie ustalono ojców trójki jej dzieci.
13 lutego 2007 (kin 151,
Chuen 8) Aneta K. wyst±pi³a w programie „Teraz my”. Okaza³a siê kobiet± pewn± siebie, wiedz±c± czego chce, ¶wiadom± ceny, jak± musia³a czy te¿ by³a gotowa zap³aciæ za osi±gniêcie celu. Nie by³o widaæ ¶ladu po prezentowanej wcze¶niej zdruzgotanej, wykorzystywanej seksualnie kobiecie. Po programie natychmiast wróci³a do starego wizerunku, odt±d pokazywa³a siê w mediach bez makija¿u, nie¶mia³o patrz±c w obiektyw.
W miêdzyczasie wiarygodno¶æ Anety K. zmala³a do zera. Okaza³o siê, ¿e ¿aden z czterech wskazanych przez ni± mê¿czyzn, nie jest ojcem jej dziecka, tak¿e jej m±¿. Prokuratura zaniecha³a dalszych poszukiwañ.
Trzy typy kobiet
W sferze seksualno¶ci mo¿na wyró¿niæ trzy typy kobiet:
● kobiety dojrza³e, uczciwe wobec siebie i lojalne wobec mê¿czyzn, odpowiedzialne, kieruj±ce siê w³asnymi warto¶ciami moralnymi;
● kobiety z zaburzeniami psychoseksualnymi (inaczej psychogennymi), u których zaznacza siê silny poci±g do mê¿czyzn (czêsto zmieniaj± partnerów), wystêpuj± nieprawid³owo¶ci funkcji i reakcji seksualnych bez wykrywalnego t³a organicznego, np. seks z przypadkowymi osobami, konieczno¶æ odbywania stosunków p³ciowych – ale
bez zap³aty;
● kobiety wykonuj±ce najstarszy zawód ¶wiata, nazywany prostytucj±, sprzedaj±ce us³ugi seksualne za pieni±dze lub inne korzy¶ci materialne z pe³n± ¶wiadomo¶ci±, co w Polsce jest nielegalne, natomiast legalny jest zawód pani do towarzystwa mê¿czyzn zatrudnionej w agencji towarzyskiej.
Do których zaliczyliby¶cie Anetê K.?
Wyrok skazuj±cy
A teraz spójrzmy na Andrzeja Leppera jak na cz³owieka, a nie kontrowersyjnego polityka.
11 lutego 2010 (kin 204,
Kan 9) „niezawis³y” S±d Okrêgowy w Rawie Mazowieckiej orzek³ nieprawomocny wyrok skazuj±cy Andrzeja Leppera na 2 lata i trzy miesi±ce pozbawienia wolno¶ci za przyjmowanie korzy¶ci o charakterze seksualnym od Anety K. Proces s±dowy zosta³ utajniony, co sprawia, ¿e Lepper nie mo¿e publicznie nic mówiæ.
Wiadomo jednak, ¿e ¿aden ze ¶wiadków nie zeznawa³ przeciw niemu, a daty podawane przez Anetê K., w których rzekomo dochodzi³o do intymnych zbli¿eñ z Lepperem, okaza³y siê fa³szywe. Jak twierdzi Lepper, mia³ on niezbite dowody, ¿e we wskazanym przez ni± czasie by³ albo na nagraniach w telewizji, albo siedzia³ w samolocie do Gdañska. Te argumenty zupe³nie pominê³a pani sêdzia.
W takiej sytuacji zamiast skazywaæ Leppera, pani sêdzia powinna ukaraæ Anetê K. za pomówienia i krzywoprzysiêstwo, jak równie¿ za przyjmowanie korzy¶ci o charakterze materialnym za seks ze sprawc± albo orzec przepadek mienia pozyskanego drog± nielegaln±.
Dopóki te argumenty nie zostan± wy¶wietlone i obalone – Andrzej Lepper mo¿e byæ postrzegany jako ofiara podwójnej gry rozczarowanej kobiety. Czynienie Anety K. ¶wiêt± ikon± i symbolem zwyciêstwa wszystkich wykorzystywanych seksualnie kobiet uw³acza czci i godno¶ci tych faktycznie tyranizowanych przez mê¿czyzn. Nale¿y jej wspó³czuæ i nie wolno jej potêpiaæ (nikt z nas nie ma takiego prawa), ale jednocze¶nie nie mo¿na pob³a¿aæ k³amstwom. Trzeba pamiêtaæ, ¿e Andrzej Lepper i ka¿dy mê¿czyzna jest cz³owiekiem, którego powinno chroniæ prawo. W przeciwnym razie ci¶nie siê jedyna konkluzja - wyrok na zlecenie.
A je¶li Andrzej Lepper jako przewodnicz±cy Samoobrony mia³by ponosiæ odpowiedzialno¶æ za ca³± "Seksaferê" w swojej partii, to te same konsekwencje powinni ponosiæ szefowie innych partii czy nawet premier za afery, w które zamieszani byli cz³onkowie ich partii.
A swoj± drog±, w ¶wietle Praw Czasu nie ma czego¶ takiego jak molestowana w pracy niewiasta. Ka¿dy cz³owiek ma woln± wolê i nie ma winnych na zewn±trz!
Jak na górze - tak na dole
W Polsce uprawianie nierz±du jest zabronione. Jednak stró¿e legislacyjni znale¼li wybieg: domy publiczne zosta³y zalegalizowane pod nazw± agencji towarzyskich, w których wolno zatrudniaæ panie do towarzystwa panów - i proceder kwitnie legalnie. Có¿ za ob³uda!
Nale¿a³o o tym powiedzieæ g³o¶no, aby przerwaæ zmowê milczenia. Przerwanie milczenia to pocz±tek procesu sanacji.
***
Niemiecki kana³ wystêpuj±cy pod pseudonimem "MM" w ubieg³ym roku odebra³ wa¿ne przes³ania dla wielu narodów ¶wiata, tak¿e dla nas. Brzmia³o ono: "Polacy, nie b±d¼cie tacy sprzedajni?"
Czwartek /pi±tek, dnia 18-19 lutego 2010
Kin 211,
Niebieska Elektryczna Ma³pa, portal
Si³a niewinno¶ci konta si³a lawirowania
Prowokacje, pomówienia, intrygi
Kin 212, ¯ó³ty Samoistny Cz³owiek
Sila wolnej woli i niezale¿nych wyborów
Przewodnik Zielonego Zamku Harmonizacji